Você está aqui: Página Inicial Publicações Artigos 2006

2006

File Pistori, José Neto e Pereira, 2006 - Adaptive non-deterministic decision trees, general formulation and case study
Pistori, H.; Neto, J. J.; Pereira, M. C. Adaptive Non-Deterministic Decision Trees: General Formulation and Case Study. INFOCOMP Journal of Computer Science, Lavras, MG, 2006.
File Pistori, Martins, Pereira, Castro Junior e José Neto, 2006 - SIGUS, plataforma de apoio ao desenvolvimento de sistemas para inclusão digital de pessoas com necessidades especiais
Pistori, H. P.; Martins, P. S.; Pereira, M. C.; Castro Jr. A. A.; Neto, J. J. SIGUS - Plataforma de Apoio ao Desenvolvimento de Sistemas para Inclusão Digital de Pessoas com Necessidades Especiais. IV Congresso Iberdiscap: Tecnologias de Apoio a Portadores de Deficiência, Vitória, Fevereiro 20-22, 2006.
File Freitas e José Neto, 2006 - Adaptive languages and a new programming style
Freitas, A. V.; Neto, J. J. Adaptive Languages and a new Programming Style. Proceedings of 6th WSEAS International Conference on Applied Computer Science, Tenerife, Canary Islands, Spain, December 16-18, pp. 220- 225, 2006.
File Freitas e José Neto, 2006 - Um ambiente para o processamento de linguagens adaptativas de programação
Freitas, A. V.; Neto, J. J. Um ambiente para o processamento de Linguagens Adaptativas de Programação. XII Congreso Argentino de Ciencias de la Computación - Universidad Nacional de San Luis, Potrero de los Funes, San Luis, Argentina, 17 a 21 de octubre de 2006.
File Freitas e José Neto, 2006 - Conception of adaptive programming languages
Freitas, A. V.; Neto, J. J. Conception of Adaptive Programming Languages. Proceedings of the 17th IASTED International Conference MODELLING AND SIMULATION, Montreal, QC, Canada, May 24-26, pp 453 - 458, 2006.
File Ogiboski, Oliveira, Inojosa Filho e José Neto, 2006 - Multidisciplinarity in computer education, a pedagogical experience
Ogiboski, L.; Oliveira, A. L.; Inojosa Filho, R..; Neto, J. J. Multidisciplinarity in Computer Education: A Pedagogical Experience. 9th International Conference in Engineering Education - SanJuan, Puerto Rico, July, 2006.